zondag 28 juni 2015

20 antwoorden over nico.

Hi! Zoals inten laatst al schreef, we hebben het heel druk op school.. Het zijn de laatste weken en dus gaan de docenten je vol proppen met proefwerken etc.
Maar Inten beantwoorden in dat artikel 20 (help..) vragen over haar zelf.
Dus bij deze ga ik dat ook doen.




1.Wat is je favoriete geur van kaarsen?
Als ik een kaars aansteek heeft de kaars meestal geen geur, maar als ik een geur moet kiezen is het vanille denk ik..
2. Als je een beroemdheid zou mogen kiezen als zus,Wie zou je kiezen?
Ik kies dan.. Oei deze is lastig.. Deze pas ik..
3. Welke mannelijke beroemdheid zou je kiezen als broer?
Leonardo die caprio want hij is best knap..
4. Hoe oud denk je dat je bent als je gaat trouwen
Uhm hopelijk voor mijn dood
5 Kan je de split?
Uhmm weet ik eigenlijk niet ik weet niet of ik het had gedroomd of dat ik het echt kan ik zal het weer eens proberen. 
7. Hoe oud was je wanneer je leerde fietsen?
 ongeveer 3 of 4 jaar zegt mijn vader.
8. Hoe zou je je dochter noemen als je er een kreeg
Uhm het zijn wel jongens namen maar boeie, Mees, Dorus, Carlo of jeale 
9.Hoe zou je je zoon noemen als je er een kreeg?
Dat weet ik nog niet..
10. Wat is je slechtste vak?
Alle taal vakken
11.Wat was je favoriete show toen je klein was?
Qua tv? Barba papa
12. Als wat ging je gekleed tijdens halloween op je 9de
Haha, weet ik niet meer..
13.Heb je alle delen van harry potter gezien ?
Ja maar ik ben bang voor foldemoord dus ik kijk het niet meer.
14. Heb je liever een amerikaans of brits accent
Allebei. 
15. Wil je naar een ander land om te studeren?
Weet ik nog niet zie het dan wel.. Lijkt me wel heel tof!
16 Zijn je opa en oma nog steeds getrouwd
Jep.
17 Heb je ooit Karate lessen gevolgd?
Nee zou me wel cool lijken
18.Heb je broers of zussen
Ja ik heb twee zussen en een broer
19.Wat is je lievelingskleur
Roze en mint groen.
20.Wat is de naam van je huisdier
Mijn hond hete Henkie.. <3


Liefs nico
====================================
Instagram: plin.blog
Snapchat: plin.blog
Facebook: plin blog 
Site: www.plin-blog.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten